segway

Förra veckan ordnade mammas kille så vi fick jag åka segway i 2 dagar hur mycket vi ville! :D
Ni måste bara prova, super kul!
 
Såg ju Ed sheeran i onsdags och dog ville bara kasta mig på alla och springa upp på senen och kyssa han!! :'')
Nä men han var sååååååå bra, sjung med i alla låtar hehe. ♥
 
Tog bilder och filmade, kan inte lägga upp något för blogg.se appen har inte funkat på två månader och dom säger inte när dom ska fixa det. Är ju snart klar med designen på min andra blogg, men funderar på att byta från blogg.se jag orkar inte blogga när det inte funkar och man har inte tid att ladda upp bilder osv på datorn och sen blogga flera gånger per dag på sommaren, därför var mobilen appen så bra!
 
aja, tog det lungt idag. Solade i 2 timmar, pratade i telefon och läste ut "14 år till salu".
Vet inte vad jag ska säga om den boken... så hemsk men en av dom bästa böckerna jag läst.
Allt var så tragiskt och jag tycker att alla borde läsa den. Man vaknar lixom upp och ser att det är vanligare än man tror med att sälja sig själv.(och våldtäkter) Alla gör det inte för pengarna heller villket många tror.
Läs den!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0