massa saker

Har tyvärr inga bilder, tog massor men blogg.se appen fungerar inte och om man går in på sidan på mobilen kan man inte ladda över bilder. Det har varit så ett tag nu... hoppas dom fixar det snart!
 
Igår var jag på stan med Fia, vi satte oss på ett café och köpte en cola.. SÅKLART så var det cola krig och vi vart blöta av cola och hennes mamma hämtade oss och vi bytte kläder. Sen drog vi till hennes pappa och när mamma skulle hämta mig så sa Fia att jag kunnde sova över, så gjorde det. :D
 
Färga håretbsvart/mörkbrun, och fixa massa annat ska jag göra idag... solbrun har kommit också så måste lära mig svälja sånt också då. :P
 
heh, dålig kvaleté på bilden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0